Nie všetko, čo je digitálne, musí byť bezpodmienečne nové. Ale spôsob, akým sa veci stávajú jednoduchými a nekomplikovanými – ten je nový. Proaktívny manažment údržby s MAN ServiceCare znamená väčšiu disponibilitu vozidiel vďaka predvídavému plánovaniu a inteligentnému združeniu termínov údržby. Servisné miesto MAN pritom podporuje analýzu vozidla a koordináciu a správu termínov údržby. Na RIO Platform si teraz môžete pozrieť stav údržby, termíny ku komponentom na opravu a hlásenia o škode vašich vozidiel.

Okrem toho dostávate e-mailové správy o nastávajúcich termínoch údržby. Servis sa neustále rozširuje, aby ste si mohli svoj všedný deň zorganizovať ešte jednoduchšie a optimalizovať administratívne úlohy. Výsledkom sú prvotriedne udržiavané vozidlá, maximálna disponibilita vozidiel, znížená spotreba paliva a uľahčenie v každodennej podnikateľskej činnosti.

Výhody MAN ServiceCare na prvý pohľad:

  • Maximálne vyťaženie vozidla
  • Optimalizované a koordinované termíny údržby a opráv
  • Uľahčenie vašej dispozície
  • Špičkovo udržiavané vozidlá
  • Zvýšená predajná cena ojazdených vozidiel
  • Bezplatná služba
  • Rýchly a jednoduchý prehľad o stave údržby vozového parku
  • Postúpenie hlásenia o škode (cez MAN Driver App) a ich odoslanie servisu.

DIGITÁLNE SLUŽBY PRE ODVETVIE LOGISTIKY A ÚŽITKOVÝCH VOZIDIEL

Na RIO Platform sú spojené rozličné digitálne služby pre celý transportný a logistický ekosystém. Platforma ponúka digitálne služby pre odvetvie úžitkových vozidiel výrobcov, partnerov a vlastných technologických riešení. Navyše sa tam predávajú MAN DigitalServices, ktoré sú exkluzívne prispôsobené na vaše vozidlo MAN. Predpokladom je výbava vozidiel s RIO Boxom*. S ním máte centrálny prístup k najrozličnejším údajom svojho vozového parku.

Po online prihlásení a registrácii bude potom objednanie, zmena a rozšírenie digitálnych služieb možné kedykoľvek a odvšadiaľ. Pri registrácii vozidla sa automaticky a zdarma pripojíte na RIO Box a aj na základnú službu MAN Essentials. Digitálna budúcnosť už začala, staňte sa jej súčasťou – nastúpte.

*RIO Box je pre nákladné vozidlá MAN EURO 6c štandardom od 08/2017, TBM2 je RIO kompatibilný, pre TBM1 kontaktujte MAN DigitalServices hotline (digitalservices@man.eu, 00800 MDIGITAL – 634 448 25). Pre MAN TGE sa dá RIO box objednať voliteľne.
Od júla 2019 budú autobusy MAN a NEOPLAN, ako aj diaľkové autobusy voliteľne vybavené RIO boxom, od októbra štandardne v sériovej výrobe.*
* NEOPLAN Skyliner, NEOPLAN Cityliner, NEOPLAN Tourliner, MAN Lion’s Coach, MAN Lion’s Intercity, nový MAN Lion’s City, MAN Lion’s City (generácia A2x, A3x, A4x a A78), výnimka: šasi

Systémové predpoklady
Predpokladom využívania digitálnych služieb je prihlásenie vášho podniku a vašich vozidiel na RIO Platform start.rio.cloud. Prihlásením aktivujete prenos údajov svojho RIO Boxu a tým aj bezplatný základný servis MAN Essentials. Dodatočné digitálne služby si potom môžete objednať v MAN Marketplace.

Kompatibilita
RIO Box: Od 01.08.2017 sériovo vo všetkých Euro 6c nákladných vozidlách MAN. Pre MAN TGE sa dá RIO box objednať voliteľne.
Telematik Bord Modul 2*: MAN TeleMatics® služby sú naďalej k dispozícii v obvyklej forme a cez známe prístupy až do dohodnutého konca platnosti zmluvy. Prestavenie na RIO Platform voliteľne cez Connector MAN Bridge alebo Retrofit RIO Boxu.
Telematik Bord Modul 1*: Informujte sa o možnostiach pripojenia svojich vozidiel TBM1 na MAN DigitalServices hotline (digitalservices@man.eu, 00800 MDIGITAL – 634 448 25)

* Nie je relevantné pre MAN TGE